hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Wednesday, May 4, 2011

Cerita Basi Dah . KECOH.!


anyeonggggggggg..!



post nih ekceli utk 3 hari yang lepas..
hahahhahaha..
disebabkan aku mlas nak menaep kat blog nih jdi nyer BASI la dah per yg aku nk citer nih.. hahahhahaa..
OK OK OK



Tanggal 1 MEI 2011..
Tamat lah sudah peperangan aku dengan KUNING, PUTIH, MERAH dan HIJAU..
mesti korang pelik ngan kaler2 tuh..
dak2 Uitm maybe taw lah per bnda tuhhh..
hehehehhehehhee...
TEKA la korang sampai gila!
klu korang dpt teka, aku kasi ferrari SHELL 1 kat korang.~
hahaha.. utk NON-UITM sahaja.. dak Uitm jgn TOLONG keyh...
(psssttttt.... kaler kertas FINAL je tuhhhhh...)

hahahhahahahhahaha...
(banyak gelak sungguh ko nih kannn!!)
(Suka hati akuuuu laaa.. sibuk aper ko nihh!!)
(sibuk laaaaaa..! Blog akuuu! pi gelak luar la klu nak LEBEYH2!!)
(nih Blog aku JUGAK la MANGKUK !!)
..............(cengkerik sound effect)...........
(Ye x Ye jugak en.. lalalalalal~)



hahahahhahahahhahha.. (aiseh gelak lagii...)
sambung blek citer BUSUK aku nihh..
lpas abesh paper, aku pun menanti kehadiran putera idaman ku utk
menjemput ku di JAIL dungun nihh.. ( Family aku laaaaaaaaa...)
Punyerlah lamer tunggu.! dri kul 12 tgh hari smpai laaaaaaaaaaaaaaaaa 8 mlm.!
huiiii.. panas x panas la aku en!
then gi ngup ngap ngup ngap makan kat Keluluk.. ( xsedap!+ Lembab na mmpus!)
dipendekkan cerita laaaa..
then aku g Kelantan tido kat Hotel Harmoni, KB..
Esopnyer g beli barang2 kat Pasar Khadijah..
then gi Perak then balikk.~
bla bla bla blaaa..
huhhh!!~ penat cerita! hhaha
so bru skunk aku nak citer segala! hahahaha..



ok ok OK!
td citer BASI skunk citer KURANG BASI lakk!

Jap Jap Jap.!

OIIIIIIIIIIiii
ORANG ORANG KAMPUNG & BANDAR & ULU & SEWAKTU dengannye.!


My Bro are Getting ENGAGED!!!
i Cannot believe it!!!!!!!!!!
i getting so exciteddddd!!!!


ehem2! saket tekak eden menjerit..
ngeh ngeh ngehh.~
anyway, ni first aku dapek kak ipar.. well.. dlm lima2 abang aku.. nih la yang paling berani giler memulakan langkah utk memenuhi kehendak hidup setiap manusia.. well, ekceli aku dulu tak terpikir pon abang2 aku nih leh jge anak dara org.. (diri sendiri pun tak terjaga! haha).. Tp, agak SHOCK laaaaa..! aku naek kete jer 1 mei rituh, Mak aku trus bukak cerita.! gila ahh!! hahahahhaa... Insya'Allah majlis pertungan akan dilangsungkan pada 21 Mei 2011 (tarikh nih dipilih sempena aku yg maseh bercuti. huahuahua!).. abg aku , Angah (Khiril) akan bertunang ngan kwn lame diew yakni anak kpd Ustazah kitorang maser tewcik tewcik duluu! haha.. aku panggil diew kak Mar... ceritenyer, maser abg aku nk gi tnyer single ke x, diew p ngan GENTLE nyer ke umah Ustazah tuh (Depan umah kampung aku jer, perak).. Tup tup trus sampai niatnyer nak bertunang! GILA ah!!! TABIK spring kat Angah (TOing..ToIngg..).. hahahahahha.. tak sabar asernyerr!! wehuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! yeah baby yeah..!!
(EXCITED macam aku jer yang nak tunang, ah lantak lahh)
yehaaaaaaaaaaaaaaaa.. yabeda beduuu!

tue jer lah kotttt.!
sok2 aku citer lagi keyh!!
kamsahamida for reading!
love you all!
SALAM.

No comments:

Post a Comment