hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Wednesday, April 20, 2011

Cerita aku.


hye Semua.!
lamer toi x update ini Blog en en en. ahaha.. well, benda yang aku nak citer minggu nih ialah......

Minggu EXAM FINAL.

ahaaaa... bagi korang mesti minggu nih minggu yang paling stress untuk sumer orang BTW terMASUK lah Aku nihhhhhhh ha.! bukan setakat STRESS.! Bagai nak GILOR adew lahh.. aiseyhhhhhh.! lebeyh2 lagi sistem UiTM dah tukaq, Exam kitorang yang sebulan jdi Seminggu jer.. Tension x Tension la eyh.! huhuhuhu.. tadi tepat kul 2.15 aku bru jer menjalani EXAM pertama aku iaitu LAW309 a.k.a Administration Law.. huh.! xtido malam dibuatnyer aku gara gara nak menghafal Case case setiap topic. huhu.. semapt gak ah aku dengar sore bapak aku sebelum g Exam, tubek jugak lah ayaq mata nih.. huhuhu...Tambahan Pula, eicewahh.. aha.. Gara-Gara petang semalam aku pekena 4 gelas Nescafe O, aku jadi xleh tido semalam + Kepala Berat + Mata Tercengang = GILA. haha.. tobak tobak.! haha.. Next paper aku is on...

  • 23 April 2011 = PAD252 (Quality Management)
  • 24 April 2011 = PAD310 (Current issues)
  • 25 April 2011 = ETR300 (Enterprenuership)
  • 30 April 2011 = LAW 245 (Malaysia Legal System)
  • 01 Mei 2011 = ECO160 ( Macroeconomic)
haaaaaaaaaaaaaaaaaa.. tu dia.. 23 sampai 25 aku ader paper berturut.. kalu aku amek QMT kompom 26 aku ader paper gak.. tapi ennn.. disebabkan paper repeat (LAW245 & ECO160) lahh aku abesh exam lambat.! kalu x aku abesh 26 jugak cam kanak2 DPA yang normal.. huhuhu

Selain Itu Juga. Sempena 21 aribulan, aku terima free calls 50 minutes and free 100 SMS to all ranges also (Digi,Celcom ,etc).. hahaha.. jeles x jeles x? hahahhahahhahaha.. thank youuu Nisa.! hahhaa... diew yang set upkan aku punyer numbur nih. ahahahha.. aku suka aku suka.!

huh.. skunk dah 2.40 pagi. jadinyer. aku hendak beradu kerna esok aku akan mulakan perjalanan membengkakkan mata utk menghafal PAD252 and ETR300. huhuhu.. Tension akuh.! gpun aku kecewa ngan sumer carried mark aku.. PAD310, xdapek diselamatkan! huhu.. ishhh.. ckap mcm nak abeshkan tulih jer.. pdahal dok merepek lagi.. hua2!!..

k ah.. TATA TITI TUTU..
I LOVE YOU ALL ;)

No comments:

Post a Comment