hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Friday, May 27, 2011

Biler Fara Bermain Dengan CHOCOLATE!

Hye my SUPERB bloggers reader (kalu ader lah en, haha).
ari ni kan kan kan.. last aku dok kat umahh! so aku nak Manje-Manje ngan katil aku yg luas dan empuk puas-puas! huhuhuhu.. sok nak lek Dungun dah... tpi seblum tuh nak antor iwan pi tmpat blajar diew kat KL.. thenn! aku nk ajak mak abah aku pi SHOPPING!! yehaaa.. nnti sampai dungun nnti xsempat lak nk bli brg.. ye arh kompom smpai lewat.. en en en..! hahahhahaa.. ekceli sedih nak lek Dungun.. sebab result aku wat aku jdi xdew mood nak balek sner.! ok senyap... huhuhuhuhuhu..
ANYWAYYY!!
tujuan aku wat post nih bkn sebab nk sdeyh2! tapi nak habaq kat hampa suma yg aku PUN BOLEH BUAT COKLAT LAHHHHHHHH..! cehh! senyap suda! hahahahhahaa... nih gmbar2 coklat yg aku dah siap buat.. well 1st timer... mesti ah hudduh en en en..! well nih 1st & last aku buatt! yehaaaaaaaaaaaa...

OREO CHOCO LOVE

BOX OF CHOCO CELOP2.!
Especially for my fren
Nisa, Leyka, Fatien, Pikah, Fieza & Syiela :)
(sedap or x, korang kene MAKAN!!)

Untuk Sayangs akuu..
tapii tak taw bilaa nak kasi!!
diew xde mse nk juperr!!

nme FB bru diew : Joe Banyak Alasan!
huh!

Coklat Bersepah sepah namernyer!
hahahahhahaha

LOVU LOVU CHOCO BOX :)
aku beli jer bekas nih tpi mcm xdop guna jer!
hahahahhahaha ok diam..


tue jer lah haihh!! Geli aku dok kasi namer kat coklat2 akuh nih! SEMANGAT! ok diam..
anyway, aku wat benda2 nih sajer utk suka2.. aku bukan suka sangat coklat.. hihihi.. sajer nak wat sepah umah & abishkan duet bli brg2.. hihihihihi.... tuh pun separuh mampuih aku nk maen coklat nih lamer2... banyaknyer msuk mulut aku ader lahh tp dark choco sjer keyh, xlayan milk choc, susu wat aku SAKET PERUT.! xtahan xtahan! ok senyap..tue pasal aku xmkn CADBURY or seangkatan dengannyerrr... huhuhuhuhu..

Sebelum aku akhiri last post aku utk cuti nih, maklumlah, umah sewa xdew streamix! sob sob sob...ok diam..huhuhu.. aku sajer ltak gmbar yg aku amek dri fon abg aku... biaser ah, kamikan suker wat keje xberfaedah berdua... nih gmbar mser lam kete... kat manjung :)


L.O.V.E Girl (CN BLUE)

abang aku GEWDIK!

Nih aku SYIOK sendiri! hahahahhaa.!

papaii all!!
muahh!!
SALAM :)
Nunyte :)

2 comments:

  1. Wahhhhh, nak jugak . ok, i x malu :P
    cm ne nak wt coklat cm ni?
    tringin nak blajar gk
    :)

    ReplyDelete
  2. : hehehehe.. bulehh... tpi amek yg dah dlm pewot lahh.. ngehh2... senang jer wat nihh.. this my first handmade chocolate u knoe.. just cairkan coklat and tuang lam acuan diew jer.. byk dah jual kat kedai2 skunk nih... huhu

    ReplyDelete