hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Friday, December 31, 2010

wishes H.N.Y + DUNGUN.!




10
9
8
7
6
5
4
3

2
1
..

SELAMAT TAHUN BARU KAT SEMUA ORANGG..!!
Yebedabeduuuuuuuuuuuuu..!!
(padahal xingat tgk jam, dah 12.02 p.m. baru sedarr.! wahaha )

1st aku nak ucap mekaseh kat kawan2 aku yang telah meng-WISH-kan H.N.Y. kat aku.

zarith saliza ( dec 31, 2010. around 11.30 p.m. )
SAYs: Yesterday is memory . Today is gift . Tommorow is hope . Let's begin New Year 2011 with faith , love and peace .
REPLied: Cheers to a new year and another chance for us to get it right.~Oprah Winfrey

MY SAYANGs, Ahmad Hafizi ( Jan 1, 2011. 12.02 p.m.)
SAYs; Happy New Year, Cyank.
REPLied; Happy New Year jugak, Sayang.
SAYs; emuahhx
REPlied; emuahhx, Yeay, dpt New Year KISS dri syg. hehe

p/s: Ahmad Hafizi, jangan cedeyh2 sebab kene keje ecok. ( lam aty, padan muke.!, haha). xpew2, think +ve yer sayang, kumpul duet, leh kawen cepat. hehe. emuah.
I LOVE YOU, DARLING.

Mohd Aizat a.k.a my Musuh ketat ( Jan 1, 2011. around 12.10 p.m. )
( well, aku yg wish dulu kat diew, ngah mecet2.. )
Aku Says; hehe, special utk ko, Lalink, Happy New Year.!
Replied; haha, BANGANG. ok2, Happy New Year gak kat ko..
Aku Says; ehhe, Ape azam baru?
Replied; ntah, xda kot.
( p/s; bengong punye ejat! xdew azam! haha )

Apit ( Jan 1, 2011. 12.17 p.m.)
Says; Happy New Year fara. i hope u will happy.
Replied; thanks, H.N.Y. 2 u 2 ;)
bla bla bla,.. yada yada yada..
says: mane la taw azam baru nak kawen cepat ker..
Replied; Em, buleh jugak kalu jadi.
..................................
( p/s; i'm so sorry what has happened between us. SORRY )


( next stop.. )
Dydy ( my EX-boyfie ) says; Happy New Year.
Amy ( my EX-boyfie ) replied; Happy New Year jugak. ( i started wish 1st )
Sam Ryzal ( my EX-boyfie ) replied ; U r Same. ( i started wish, H.N.Y deary )
Fatien or Fieza ( maybe? kos xkenal nombor ) says; hehe.. i lup lupnu, sygs..! mz u, beb..! hope diz nw year bring hppiness n luck i ur life, k.;) n hope u nver forget our FRIENDSHIP, k. miz u a lot beb.. ;-);-*
Afiq Mazli; Selamat tahun Baru ( stakat nih pak tam je wish 1malaysia, haha)
Syafiqah Arif; H.N.Y too <3<3
Firdaus Aziz; Happy new year Tree.. hahahaha. (whats his point??)
Syiela Hamzah; HNY more... ( xpaham jugak point minah nih. haha )

Well2!! tuh jer aku dapek KUMPUL.!!
hihihi.. anyway sepopular ngan HNY nih mesti sumer BZ mencipta AZAM BARU masing2.! HONESTLY, Aku xcipta ape Karya lagi tentang AZAM2 aku. hehe
( ceh, td ngate kat ejat. 2x5 jah korang. )
Walaubagaimanapun, aku akan cube mencipta azam baru aku MALAM nih JUGAK!! dan aku akt letakkan kat tepi BLOG aku. supaya SEMUA orang leh bace. YO yo Oo jer! haha..!! AKU AKAN CUBE CUBE DAN CUBE..!!! yeahhhhhhhhh!!

2010..!!!

opsss..!!!!
BTW. BTW. BTW.!

Sebaris ngan NEW YEAR nih jugak, esok aku akan pulang ke tanah pasir DUNGUN.!
sambung SEMESTER 4!! well, it will be like HELL!! becoz, i've got 7 subject to learn.! PLUS, the two REPEAT paper!! GODDAMUH.!! huhu



GOOD BYE HOMIEY, GOOD BYE Alib Wi-fi, GOOD BYE BED, GOOD BYE messy ROOM, GOOD BYE rice cooker, GOOD BYE Disney + Nick + CN + Animax & KBSworld!.

I GONNA FUC*ING MISS ALL THIS THINGS.!!
........................................
...........end...........
.............
......
...
.

No comments:

Post a Comment