hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Saturday, January 1, 2011

Dungun oh Dungun.! new semester begin.

.SALAM.
hyeeeeeeeeeee.!

Now I'm back at Dungun. i arrived at 1.15 p.m. today ( Jan 1, 2010 )
nampak x gambor2 kat bawah nun???
nih lah SYURGA KEDUA aku..
meh aku perkenalkan kehidupan aku kat sini
bagi SEMESTER 4 , 2011.!

REDANG 1 BILIK 108 PERABOT NO. 2


nih PINTU utama dan GATE masok kamar beradu aku..
INDAH X????
( geli aser.! haha )


hihi, nih pulak tempat aku beradu tenaga dan mengumpul tenaga batinkuh
hahahahhahaahaha.
( cadar lama, maseh comel orkk? , haha )



nih pulakkk. peti SIMPANAN pakaian2 LUAR & DALAM aku..
haha..
( sepah en en, aku xkemas agy, hanger xdewwww.!! hihi )


nih SECTION C bahagian 3 bilik akuuu..
nih lah tempat utama lam idop aku kat UiTM nih..
MEJA STUDY namenyer, hyeee!
( haha, lagi giler sepah en.. malas lah nk kemas awal2! haha )


haaaaaaaaaaa... LUAS ta??????????
hihi. tuh meja rumate baru akuu.. fatin name diew.!!
( tomeyh ouh beg diew )
FATIN, yoroshikuu, nice to know youuuuuu!!



nih pandangan tambahan.
peti besi NIH adalah peti AIR tejuk dan panasss.. hihi
Bilik aku depan pantry jahhhh..
best en en en..!
( bangga..!!!! )

..
..
..
..
..
..

nih tambahannn and spesial tntng syurga baru aku.

  • bilik luas
  • depan pantry
  • dobi kat bawah jer
  • kedai JD mart kat bwh nih jgk.
  • DINING seblah bngunan aku nih jer.

HEYBART taaaaaaaa????
hahahahha..
aku suke aku suke aku sukeee!!!
weeeeeeeeeeeeeeee..


CHOP CHOP.
ish2, dah lah fara.! pi tidoq!!
ok, OYASUMI KUDASAI.!!
.........
................
......................
...........................
..................................END.

No comments:

Post a Comment