hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Wednesday, December 29, 2010

Galeri BIG LIPS. haha


ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT AWAL PAGI



HAi.!! ade macam bibir ANITA SERAWAK x?
bak kate Fateyn Raihanah. ade x? ade x?
haha. aku aser lah en, nih mesti PUTERA KATAK kiss aku tadi.haha
xpun xpun. Mr. Love aku yg kiss ( gatay toi aku nih, huhu)
anyway, bibir aku jdi cmnie sebab alergic.
puncer nye dri makan,

SARDIN SOTONG TIN.

selama nih xpenah pulak aku kne sbb sotong. uhhu.
kebelakangan nih pulak aku asek saket nyer. antara saket2 aku calon2nya ialah:
  • DEMAM PANAS + SELESEMA.
  • BATUK TAK HENTI2 (uhuk..uhukk..)
  • GIGI TETIBE JDI SENSITIF GILAK.
  • JERAWAT MENYERANG.
  • BIBIR BENGKAK. (gatal siot)

begini lah naseb aku. huhu.

GALERI UNTUK BIBIR SEKSI







tuh jew lah,
.SELAMAT TIDUR.
.SALAM.

4 comments:

  1. : haha. ha'ah la kot. sllu kne cam nih, mak , ery n fara. hehe. tomeyh x? haha

    ReplyDelete
  2. : wahahahaha.. akak2. kiter amek gmbr akk ltk kat blog, kat area friends. leh en en en. hehe

    ReplyDelete