hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Thursday, December 16, 2010

Watashi no kazoku. 私の家族。


Photobucket

MY family.nih la Ahli2 Rumah Agam aku. haha. meh aku citer seket..abah aku nih mmg peymes,rmai org knal diew,nme glamour bpk aku pun ade byk cntoh "salamat,joe,ayah lang ataw yang alib", mak aku plak dikenali sbgai "yang pidah ataw mak yang" mak aku penah citer, dulu mser mude2, mak abah aku start bercintan maser diorg mengajar kat sekolah yang smer mser tuh umur mak aku 20an.. sk tiram buruk (tmpt penemuan tiram yg burok) haha. dlu abah aku suke maen gitar bwh pokok sbb nk nk peewitt kat mak aku.. nak djadikan crita, bpk aku pnh tunjuk kitorg vdeo diew nyanyi isabella, fuhhhhhhhh, mser tuh bangga toi sbb bpk aku ckp, lgu tuh diew yg punyer asalnyer.. smpai besar kitorg adek bradek tertipu, rupernye vdeo diew MIMING je.. hahaha.. biler mak abah aku kawen, terkurnia lah abg sulung aku dah berakhir ngan aku si bongsu ank ke7.. aku ade 5 abang dan sorang kakak + abg ipaq.. maser tewcik2 aku sllu kne buli ngan lime2 abg aku.. smpai lah aku besar tagun nih.. kalu abang2 aku bergabung lima2, xsah klu aku x troyokk(nangeh).. dan dan tuh suare otromen kluar "korang nih!!cube jgn diusik adek korang nih, rimas!!" a.k.a yang pidah. tewcik2 aku sllu kne nme ejekan dek abg2 aku, pling aku xsuke yg nih ***** ***** (sensored xelok utk knak2 dlm perot,hehe). mcm2 lagi lah gelaran aku, buntat la, tora la,gemmok la... pehh, abg2 aku mmg kejammm.. huhu.. tapi en en.. sumer adek bradik aku ade nme ejekan tersendiri. mule dri sulung, imran (yop) ejek BOYAN. alida (k.ida) ejek SODA. khiril (angah) ejek SOTONG. irwan (iwan) ejek TIKUS. khairi (ERY) ejek KARI. then izwan (wan) ejek TOZWAN/UNTA. hahaha.. tpi skunk nih xdew dah gelaran tuh juz aku stikk gune nme TORA n izwan gne TOZWAN kat pesbukk.. hehe.. dlm pic nih, abg aku ery xdew, yang adew abg zaki (laki k.ida).. ery keje time raya nih.. huhu.. anyway, byk kngan mser tewcik2, tp mmg xlah kan nk citer sumer.. bengkak tulang jari aku nnti.. hahahaha.. tuh jer lah sal aku n family aku.. arigatou sbb bace.. sayonaraa.. =)

No comments:

Post a Comment