hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Thursday, December 16, 2010

konnichiwaaaaaa..!!!! watashi wa tora-chan des. =)


Photobucket

Mosh Moshyy..! hehe. tentang diri sumer ade kat box tepi nuh "Biar Mulut Bacin jangan Hati Busuk".. well, blog nih dah lme dah tp terabai.. hehe.. bu je kutip balek dri umah kebajikan Sg. Besar td mser nak bli "Kay Hep See" dlam kurungan KFC yg memberi maksud Kentucky Fried Chicken yg diberi gelaran "Kedai Atok" oleh my Super Deddy.. ahaaaa.. Hurmm, aku wat taccap blog nih balek sebb banyak benda yg tersirat kat buku lali aku nih.. so aku nk jdi kan blog nih place aku nak bercakap banyak2.. hehe.. pesanan laa buat pembace, aku nih suke merepek2, klu korang rase aku nih ntah aper2, jgn lah nk kecoh2, senyap sudah. xmati pun kalu aku merepek2. en en en. so, i'm what i am. btw, dont judge me but ask me if there's anything.. thats all sebagai pembuka tirai coretan nih.. sayonara..

No comments:

Post a Comment