hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Thursday, December 30, 2010

Xda Keje, jawab Soklan. =)






"Pertama sekali aku nak ucap mekasih kat K.EZAT sebab Tag aku Soklan2 nih. Bru jap nih terbukak aty nak jawab. hiihi.."

1.Apa benda paling penting dalam hidup anda?

I don’t really knoe what is the most important things in my life, but for the time being the most is my HANDPHONE. Sebab en en en, HP lah punce segala kegembiraan & kesedihan hidup aku. Dgn HP lah aku mecet2 + koling2 ngan Mr. love, kenkawan and Mr. Admire. Tue jer lah tot.


2.Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?

HEHE, aku aser my 1st Handphone in my life. Maser tuh umor aku form 2 xsilap aku. Kitorng beli kat kdai KAW-KAW 99, Sg. Besar. Half duet aku, bakinyer gune duet kakak aku. (pinjam xbayar balek, hehe). Nih lah bnda ksyangan aku dan sgt2 lah bertuah, stakat nih dah 4x phone nih ilang n jupe balek. 2x ilang mser kat aku, 2x abg sulung aku ilng kan. Tapi jupe balek phone nih baru2 nih. Hehe. Mmg bertuah gilaaaa!! Haha. Tuh jew lah, yang laen sumer duet mak abah aku. hihi


(aku xingat model tuh ape, tp ade rupe sikit2 cmnih ah)

3.Dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?

Hurm.. Kat Hotel berbintang2. Haha. X ah. Depends on money la. Duet sikit wat kat umah. Xkisaa.. asalkan aku dpt kahwen. Haha. Tema aku nak kaler Purple Light and ala2 Omputeh sikit ( nak ikot gaya amareka. Haha)


4.Adakah korang sedang bercinta sekarang?

Eiuwwww.. sebelum Tanya aku, baek aku tnyer korang blek, ‘APA ITU CINTA?’. Aku sendiri pun geli nk kuarkan ayat ‘sy cintakan awak’. Sayang , Rindu dan Kasih sudah memadaikan Sayang? ( tanyer my Ahmad Hafizi, betoi x? ).

5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Selagi Jodoh Masih Ade. Honestly, I’m a very ‘xtetap haty’ punyer gurl. I’m sorry sayang, it’s the truth but I will always take care of you.

.


6.Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?

Lam idop aku xpenah aku bli Novel sendiri. Tapi novel pertama yang memikat haty aku novel alaf21 ‘Aura Kasih’ ( mak yang beli ). Klu majalah, hurm, sumer abang aku yang beli. ( ekceli aku jenis yang susah nak kuarkan duet. Hihi) . buku plop, urm, setiap sem msti ade bli buku, nak ke xnk, kne jugak. Hua3.!

7.Antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

DUA-DUA laaaaaaaaaaaaa.. tapi klu nak BODEK2 n MANJA2 cumer ngan ABAH jer.. weeeeeeeeeee.. ngan mak susah sikit..ngan mak BEST pasal MAKANAN jer, ckp jer nk mkn aper, mak mesti msk kan, MY MOM COOKS are the BEST.!! (tapi, aku skali kne tolong mak masak, huhu). BUT I’m BONGSU, with anyone I’m MANJE.. haha..



8.Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?

Sumer ARTIS KOREA & JEPUN yang aku minat.! Klu Buleh nak kahwen ngan diorng.!! Haha. Mmg teringin SANGAT2!!



9.Adakah korang basuh baju korang sendiri?

Baju stu family aku basuh kan. ( pakai mesin basuh otomatik je pun, xyah bilas tangan, haha). Klu kat kolej, mesti lah aku basuh sendiri.. mane ade Pah Bedah nak diGajikan. haha

10.Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?

Mcm biaser, klu ikotkan AGAMA, nak g MAKKAH nak jdi HAJJAH. Tpi klu ikotkan NAFSU, nak g KOREA n JEPUN. (tengok laki2 HOT, haha).



11. Pilih salah satu, peluk atau cium?

PELUK dan GULING2.!! Haha



12.Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?

  • SPORTING: well yang tag aku nih bakal akak ipar aku, haha. Kne puji skit. Nnti dapek wet ayer. Haha.
  • MONTEL: sebab akak nih macam fara.!! Haha. Kita SERUPA. Hihi
  • GILA-GILA; k.ezat sama macam sy. Wahahahahhaha

( ekceli sambil puji diri sendir, ye ah sumer mcm aku.! Haha )



13. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?

  • Bo peep bo peep : T-ara
  • We’ll be Alright : Travie Mccoy
  • Ignorance : Paramore
  • Fuwa Fuwa Time : K-on
  • Bonenomo….: Super Junior

14. 3 0rg yg korang nak tag :
  • IZZAH
  • FARRA NORDIN
  • FATIN
aku maen tag jer, sebab nih2 jer yang aku taw yang ade BLOG n FB. hihi.
......................................BYE BYE.......................................

No comments:

Post a Comment