hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Saturday, December 31, 2011

: A new year begins ;)



Happy New Year All .!!!
Bye 2011 . Heloo 2012 ;)


mcm biser, smbut kt umah dpn lappy jahhh.. huhu..
nih pun aku bru bngun tido..
smlm nak update tpi tenet mcm sengal!
sob sob sob..
jap gi nk mandi2 sbb bas kul 12 dri shah alam..
weeeeeeeeeeeee~

azam 2012?
stakat nih xder lgi lahhh..
aku pun xtaw nak berazamkan aper...
dulu tiap2 tahun azam nak kurus jer tpi xjadi2, makin besar adelah..
azam nak rajin, makin mls ader lahhh!
hahahhaa...
maybe azam aku nk jdi person yg lebeyh straight forward kot??
ntahh lahh... hihihiihi...
yang penting azam aku jap lgi nak bace IR dlm bas ngan syaza...
hahahaha.. klu azam nih xmnjadi, tolong luperkan azam yg len yer fara..
hahahahaha...(mnguappp dah akuu)

anyway, xder bnda aku nk ckp dah..
mate aku pun dah xngantok, susah haty nk balek nih..
slagi xnaek bas, slagi uh xsng duduk...
tido pun asek tbangun jer.. huhuhu..
means that aku pun kne bngun, xleh nak guling2 dah mcm biaser..
hehehehehe...

Azam xder tpi,
Aku hope 2012 nih mnjadi lebeyh terbaek dri 2011..
act, start year baru aku dah moody sbb xdapat aper yg aku nakk..
huhuhu.. kecewe aser hatyy sminggu dok kat umaaa..
hari2 merajuk & xkuar bilik..
berguraw senda, jauh sekali..
its not me at all this 1 week..
I become NO FUN person.!
arghhhhhh...!
ok stop..


nampak ayat nih..??
aku Insya'Allah akan lakukan aper yg aku sllu angan kan..
berangan, berpikir bagai nak rak segala bagai tpi xbuat pape xgune jugak kan..
huhuhu.. mulekan nye pun tidak camne nak tercapaikan??
geget jari jer hari-hari , makan haty jer hari-hari ;)
Insya'Allah I will change my attitude this year..
koz i'm gettin OLD , only the year is NEW..!
tetttttttt...!!
kawan aku sumer heboh nak vote thun nih..
tapii..!
aku xsempat kot..!
bulan 10 bru lah aku 21..!!!!
hukkk3!!!
kawan2 diluar sane, nk ckup 21, pergi lah mngundi..
ituh lah kewajiban kiter sbagai rakyat...
chewahhh,, phuihh...
hahahahaha
k ah!
makin lame makin pnjang lak aku merepek segala bagaii..
hehehehe..

BYE..!
DOA KAN AKU SELAMAT SAMPAI DUNGUN YAHHH ;)
& & & DAPAT JAWAB TEST YG BERLAMBAK STARTING ESOK YER ;))

2011 U become memories, good memories.
2012 Lets make memories, a great memories.

faramohdalib

No comments:

Post a Comment