hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Thursday, December 15, 2011

I'm going CRAZYYY~


Arghhhhhhhhhhh..!
Korang nampak tak gambar pompuan atas nihh ??!
Haihh, aku dah jadi mcm nih dah ko tawww..!!
akibat sbln lbih xbalek2 umahhh..
naek gilaa dah aku dok kat siniii...!!
aper benda aku buat sumer mcm syial la phuihh..!!
warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..!!!!
aku perlu ENJOYYYYY NOWWW..!!
skunk nih aku aser kempunan nak CAMPING..!!
nak rase alam semulajadi kat dunia nih..
Indah Nyaman Aman Damai ..
banyak plak benda yg aku ngah serabotkan skunk nihh..
mcm2 perkara..!!!
tuh pasal aku nak bercutiii..!!
Abahhhh, kiter g jenjalan ek cuti nih..
please please..!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~

xkire ah g mane2 punn..!
akak nak pergi jugakkkk...
Abahhhhhh..!!
Huk Huk Hukkkk..!

Nak nangisss..!!
xder saper ker kat dungun nih nk bwk aku pi jenjalan??
I'm Bored!!

kan sonok ader KEKASEH kat sini ...
wuuuuuuuuuuuuu~
sper nk jdi pakwe aku, ankat kaki .!!
Jom Holidayy..!



DONE
END

No comments:

Post a Comment