hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Thursday, July 21, 2011

Zahiril Adzim :)

haaaaaaaaaaaa..
korang mesti kenal ngan mamat nih kan kan kan..
Zahiril Adzim a.k.a Bob..
banyak dah citer mamat nih blakon..
dlu citer Merah Putih 1st aku tgk diew....
(sebelum2 nih aku xtaw lah kan kan.. huhu)
Best2 jugak lah diew blakon..


hihihi.. adoi.. point skunk nih.! aku nak kater yg Zahiril nih hensem & giler COOL weyhh.. ntah, td aku tgk citer "Tak Khatam, Dah Khatan" citer tuh giler klakarr.. and zahiril nih jdi watak Sam yg sudah dewasa... hahahaha.. prangai sebijik cam budak2!! asek mkn choki2 jer.. hahaha.. sangat cute!! well, skunk dah byk artis2 muda cm nih blakon... dan diorg blakon sgt lah cool weyh.. baru2 nih tamat siri Juvana yg di lakonkan oleh Zahiril.. Hero Malaya lah kater kan.. aishh... hensem doe mamat nih.. hahaha.. adoi time nk search nih, terkubur lah semngat aku nak minat GILA2 kat mamat nih sbb taw diew dah Bertunang!! (giler aku nih..) hahaha.. anyway, hari nih aku digelakkn oleh citer budak2 tuh.. haha.. alah, bukan aku sorg jer yg tulih sal artis lam blog.. tpi rmai lagi en! ceit,! ingat aku xtaw ker? hahaha.. kalu lah dpt jupe ini zahiril, aku nk mintak sign smua buku political sains aku tuh.. haha.. then then then aku nk snap pic smapi muntah2! hahahahhahaha... saper xnak weyhh!! dah lah.. ituh jer lah.. aku pun nak tido.. huhu..

adoi, ade plak Minah kat YM aku nih, dri dlu lagi kaco aku.. sikit2 nak view cam la, share gmbor lah.. aku nk tgk cam diew xkasi plak.. cam SIAL jer.. ntah jantan mner dok gne nme & gmbr pompuan dok nk memuaskan nafsu.. eiww! kalu pompuan pun, ko ingt aku LESBO keR? mmg x lah GAMPANG!! adoi, memalam bikin PANNAS jer!!


p/s: to Zahiril Adzmi, kalu lah tetiber terbace blog nih.. well, wanna wish you, Good Luck in Your Carrier.. & & THUMBS UP dude! you're the best.. Love yaa :)

No comments:

Post a Comment