hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Wednesday, July 27, 2011

Musim bergaduh ker nih?

hallu aberibadi....
uihhh ayyat baruuu~
hahahahaha..
okey, aku tiru org jer nihh... ok diam~

well, dah seminggu dah dok kat dungun nih lepas cuti midsem...
n esok bermula ler peperangan dengan test...
esok der test Development Administration (PAD390)...
next week ari ahad ader test Malaysian Legal System (PAD310), tuh siang,
malamnyer ader test Financial Administration (PAD370) pulakkk...
Isnin Bisnes Law pulakkk......uii~
atoiii... Botak Botak!
huhuhuhuhuhu...
dua tiga hari yg lepas sangat lah bz..
balek dri kmpung smpai kul4 pgi..
kompom dah xg klas pgi, ptg lak terpksa ponteng (xdew transport keyh)..
bla bla bla......
malam tuh tunggu nisa lak bru blek dri KL.. sambil2 uh teman dak2 nih wat assgment IR..
nisa smpai lam kul 3 then semua kebuluq pi bli McD... makan2 dah kul 4 lbeyh.. huhuhu
tido punya tido (-_____-) ~
xsedar dah kul 8.30 pgi...
uishhhhhh~ mmg lah xsempat nak g kann.. huhu..
SORRY MAK ABAH=( ..
then g kelas kul 12.00 tgh hari abeh kelas kul 6.20..
memang penat giler kann~
malam tuh teman diorg2 nih pi wat kerja utk projek PAD390 diorg (Program 1 UiTM Reading Day) balek dlam kul 1.15, kebuluq pwot msuk angin pi lah McD..
balek2 tolong diorg setelkan tiantatif agak kul 4 trus xsedar aper... huhuhu..
esok nyer gi kelas Mdm Molly, kne soal, terkuis2 aku nk jawab, memey lah,
xbaco gapo pon! tpi dapat jawab jugak OK!
tpi kelas tuh terakhir ngan madam sbb madam Syamaliah sudah kembali beraksi.. huhu..
anyway, aku syg Mdm Molly! thanx 4 everything~
then g join program diorg, tolong2 smpai kul 2..
tahniah lah, program tuh bjalan ngan lancarnyer dan sangat berjaya..
jangan maen2 ngan group C keyh.. ahaaa~
hahahahahahaha..
then dengan penuh sifat baek aku, ujan2 aku g gak kelas Sir Mujib wlupun melekit2 badan aku nih.. ngantoknyer XPAYAH ckap lah...! huhuhuhu

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
tuh diary aku, seperti biasalah kan, aku akan bercerita walupon org xnak taw pun kan..
mesti lam haty korg ckp "taw xper".. ptuihh laa~ hahahahaha..



ade lagi nak ckap nih.. okeyh~
berkait ngan tajuk utama aku..
"Musim Bergaduh Ker Nih??"
minggu nih, major stu umah nih gadoh ngan pasangan masing..
stakat nih yg selamat adalah pikah ngan fieza.. eh nisa skali..
hohohohohohohoh..
eh aku??????
ishh, ner der.. nonsense jer lah aku nih nak gado2..
nak gado ngan SAPE????? ahaaa~
tgk lah relationship aku kat FB tuh. "SINGLE" ok~
(FB jer lah~)
hahahahhahahahahah
aku baek OKEYHH! xgado2~
(-_____________-)

the point is, xsalahkan nak gadoh2 nih?
mengeratkan lagi perhubungan kita ngan pasangan maseng2..
kita???! eyh, Korang lahh...
hahahahahahhahaha..
biler gadoh, kita bebas nak wat per jer kan..
eyh kita lagi, korang OK~
kadang2 hal kicik jdi besar, hal besar jdi besarbesar lagi lahh..
dan seterusnyer.. paham2 lah korang erkk..

tpi gaduh2 xbest jgk..
SAKET ATY TAW X!
biler time sweet2 cair jer aty~
penah ker nak SWEET?!
ptuih laaaa...~

kadang2 org kita nak, xnak kat kita..
org yg nak kita, kita plak xnak..
aiseyh.. kenapalah mcm nih..
kan senang kalu dunia cmnie..
biler org suker jer, kiter msti suker kat org tuh balek~
haaaaaaaaaaaaaa~ baru lah berbunga kann~
hahahahahahhaha..
ko ingat dunia nih BAPAK ko yang punyer??
(per yang aku merepek nih~)
Ceit~!

anyway~ point paling penting lah kan~
"SINGLE IS BETTER"
haaaaaaaaaaaaa~

sekian

No comments:

Post a Comment