hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Monday, June 13, 2011

Korang taw x aku ngah sedeyh!!!




Salam
Hurmmm.. Hye.
nih 1st time aku blogging kat umah sewa..
last post arituh time kat umahh..
huhu.. maklumlah, dah bayaq berukband abg akuh nih en en..

Post aku arini adlah menandakan yg aku last menjadi ahli C for Comel.. hehehe.. ceh, sempat gelak plak ko erk.. huhu.. eyh eyh, wlupun aku kuar dri Comel tapi aku tetap budak Comel ok! haha.. ok habis dah. baru jap tdi aku Officially menukarkan group aku kepada group B stands for Baik.. huhu.. bukan aku xkenal2 budak2 group nih.. terlebeyh kenal pun aderrr... well, penah gak join kannn.. huhuhu.. tapi time uh ade Geng.. buleh juin lagi.. huhuhu.. bukan per, Last last Semester camnieh, aku nk lah bersama2 rakan2 akuu.. Saper yang nak dipisahkan ngan org2 disygi.. ops, syang ker??? ahaaa... huhuhu.. sooo, conclusionnyerr, i'm Baek But still.! COMEL.! wahahaa.. ok habis dah.. lepas nih, jadual aku akan berbeza2 ngan diorg & aku akn bwk haluan sendiri.. chewahhhhhhhhhh..! xdew maknernyerrr Chorr! ok habis dah.

dan jugak, aku syg nak tinggalkan lecturer2 yng ajr group aku sem nihh.. Mdm Molly, Miss Nadiah, Miss Lieza, Miss Munirah and so on laa..! wait! Che Hamdan sklii... diorg sumer baek2 sem nihh... pluss sygnyer nk let go kelas Mdm Molly sbb kelas diew aku paham..... bestnyer tukar lecturer sorg tuh lah en.. ngeh33! Superb don't like *&*#%! Well korang, ade ke patot seorg lecturer tuh mematahkan semangat student??? cntoh,bgi harapan utk fail & "larat ker nak carry 7 sub,sub tetttt??". well HELLO.! diorg bawak 7, elok jer lulus! cehhh! Don't underestimated us ok! we Failed because of tetttt.!! tettttt yg lemahkan semngat kami ok.. care ajar punn, No Comment...! well tettt.! gudebayy!! i'm not in your class anymore! yehaaaaaaaaaa!! ok habis dah...

last perenggan, mari2 kawan2 & readers..

Bismillahirohmanirohim..
"Ya Allah, aku mohon pada-Mu supaya aku dapat menempuh segala dugaan pada semester akhir ini.. Dan aku mohon pada-Mu supaya menghindari diriku dari perkara-perkara negatif dan dapat menghabiskan Semester ini dengan penuh jaya nya.."
Amin Ya Robbalalamin...



I LOVE U'ALL :)

end

No comments:

Post a Comment