hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Friday, June 24, 2011

Biler kami pi enjoy!


hallu hallu..!
lamer aser x update blog nihhh..
huhuhuhu..
ye ahh, berukband pon lembab semacam..
ku tabahkan diri utk upload gmbor2 nihh..
anyway, aku malas nak upload kat FB..
dah berlambak album kat FB uh..
xlarat nak tgk lagiii..
ahaaaaaaaaa...
nih 1st time kitorang serumah gi dinner luar..
psttt... kat Hotel UiTM uh...
Bayu Grill jer punnn..
ok senyappp!
haha..

Selamat Mencuci Mata yaa!












ok2 stopp!
tuh Dinner...
yang bawah nih lakk kitorang g Kuala Terengganu ari khamis..
semalam laaaaaa...
planning nak cari tudung2 murah..
n the end kedai yg nak g tuh tutup awall..!
kecewa aser atyyy.. (-_-)
so kitorang g sambut beday abah pateng..
then g Expo yg xbraper nak expo la kan..
sebab arini baru start Expo tuhh..
maser gi uh, ader lah jugak gerai2 yg dah bukok..
dapat sehelai tudung seria!
yehhaaa!
best part.. lam banyak2 gerai.. ade 1 gerai uhh..

TORA BORA Sdn. Bhd.

OMGG!! eyhh.. OMD..!
(oh!mak!datuk!)
kelakauuu kott....
balek tuh g lpak bistro smpai kul 11 lbih..
time uh sumer muker stimm jer.
ngantukk okeyhh!!
hahahahaha.. senyapp!
macam mabuk todi jer masing2 time uhh...
balek tuh, Leyka naek giler pi kejar Bas Ekpress Cepat..
maner xnyer! bas tuh bawak laju nak mampuss!!
minah nih pun pi lah kejar then HON sepuas hatyyy..
hahahhaa..
jangan maen2 ngan Minah nihh..
(nak tercabut jantung aku chorr!)
hahaha..
nih jer lah gmbar yg mmpu upload!
weeeeeeeeeeee!!








tuh jer lahh!!
sayonara!
salam.
end

No comments:

Post a Comment