hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Thursday, March 17, 2011

Sweet HOMIEY;)



huhhh!!
sampai jugak aku kat sabak bernam nihhh! hahahhaa.. punyer lah lamer aku xbalekk.. akhirnyer dapat jugak aku guling atas katel bucuk aku nihh.. haha.. balek2 trus edit bloggy nihh.. sian kat kau lamer aku xbelai.. hahaha.. anyway.. selama aku xtaep atas muka bloggy nih nih.. banyak benda berlakuu... lawak ade, best ade, ceria ade, sedeh ade, bak kata WAWA ( siti nazzua ) mcm dlm kamdar "macam-macam ader.!" hahaha.. k lah. aku start yang sonok2 jer k..

trip to KL with Degree student.



. 10 Mac 2011 - 12 Mac 2011 .
BEST gilar.! muler2 sumer malas nak pe gi sbb takot xleh masuk ngan dak2 degree. tapi SALAH SAMA SEKALI anggapan kitorang.. woi korang dak degree! MEMANG TERBAEK LAHH..!! sangat2 enjoy ngan korang.. hihi.. harap dpt wat aktiviti bersama lagii ;) weeeeeeeeeeeeeeeeeee.. hehe.. btw, in a mean time i think i jatuh hahahhaha.. kidding jerrr... xdew maknernyer.. just suka suka jer... weeee... sangat2 SELONOT laaa..!!


.


tuh jer kot paling best setakat nih.. dew lagi sebenarnyer.. macam2 aku buat sepanjangg duk kat dungun nuhh.. hehehe... btw.. aku nak kongsi skit sal TSUNAMI kat jepun baru2 nihh..... first2 aku agak terkejut la en en en.. huhu.. mesti la terkejut beruk dah KEKASEH2 aku banyak kat sane! huhu.. agak sebak & takut la jugak en maser 1st taw.. aku pun balek jer dri trip trus aku cari kekaseh2 akuu.. cari punyer cari.. Alhamdulillah... SELAMAT sumernyerr.. huh..! buleh tido lahh dah gamaknyerr... korangkan taw aku nih KIPAS SUSAH MATI artis2 jepun & korea. hihi.. iman aku leh tergugat tgk diorg2 nih.. ( ade ke iman? ) hahaha..



then then then de perkara lawak tahap gila babi cap gabban berlaku pagi td.. maser aku kat stesen bas dungun kul 11.10 pagi.. nak dijadikan cerita, tengah2 aku tungu khadiran bas uncle aku.. (SANI).. adelah sorang mamat nih... nak kate ensem tuh x lahh, nak kate bergaya pun xjugakk.. hehe... aku namerkan mamat nih mr.P for poyo. haha.. ok ok ok.. sambung balek.. maser tuh kebetulan der 5 org pompuan dtg.. nak katew HOT 2. HOT la jugak en.. tengah2 gadis2 HOT nih HUHA HUHA.. mr.P nih lalu dpn diorang leh plak diew wat pose maut.. aku pun angkat kening tgk mr.p nih.. lam haty aku "pehal mamat nih?".. then gadis2 tuh xperasan mr.p nih.. pahtu mr.p nih duk kat tembok betoi2 kat dpn aku and gadis tersebut.. duduk macam MAT ROMEO.! haha. pahtu.. diew diri then die wat AKSI MENGEJUT kat situh.. boleh pulak diew melompat ala2 bruce lee kat tembok tuh.. ade bunyik "Hiarghh..!" lagi uh.. aku pun aper lagi.. senak dade aku tahan gelak.! kang aku gelak sorang2 kang orang kater aku gilerr.! hahaha.. pahtu pahtu pahtu.. mr.p nih pun kehulu ke hilir nak amek perhatian gadis2 nih... tp gadis2 nih sikit pun xtengak kat dieww.. pahtu, 3 org dri gadis tuh balek.. tinggal la kak N ngan kak M.. then, mr.p nih pun jalan kat tepi diorang wat aksi nak kuarkan beg selimpang diew uh.. ade jugak bunyik "hiarghh.!" hahaha.. kak N perasan then gelak tutup muka.. then mr.p nih g amek beg2 diew (seblah kusi aku). bwk pi duduk kat tepi gadis2 tuh.. haha.. aku tgk jer lagak MACHO diew.. then diew bukak jaket diew la.. diri mcm model kat tepi uh.. waduhhhhh..! SENAK USUS KENTUT aku tahan gelakk... lastly bas aku sampai.. ikutkan haty aku nak jer aku g tegur mamat uh.. "DUDE, what the hell is wrong with you?" hahahhaha... giler FUNNY..!!

p/s : ade lagi rupernyer laki gini zaman2 macam nih..haha.. utk sumer laki kat luar sne, tolong jangan wat aksi2 pelik biler nak dptkan gadis, be gentle mintak nombor.. tolong jangan malukan diri sendiri. huhuhu.!!

pengalaman yang xkan aku luperkan. hahahhahaa.. !!!

....t....
......h....
........e....
.......e.....
....n.....
.d......

No comments:

Post a Comment