hallo dowh ;)

My photo
sabak bernam, selangor, Malaysia
: TAKE NOTE ; I'm talking to much, do stop me if its annoy you . ; I'm trying to be as simple as i can BUT it all end up with a mess and nonsense . ; Silence means I no in a good mood , please ignore me . ; I'm an easy crying person when comes to Friends, Family and Love , do let me cry on your shoulder. ; precious persons is my one and only family , losing any single one of them I rather die for sure , I LOVE the Alib's . ; I'm a lousy , naughty , laud , shy , crazier , lazy , nerd , bad mouth , heavy sleeper , blabbering , empty head and easy to fall in love . ; Currently I'm single and I'm like someone .

#PEOPLE WITH NO FUN PLEASE KEEP AWAY FROM ME .!#

Thursday, February 10, 2011

dear diary.



huh!
tension gilors.!
next week ade byk test n quiz.
Naya.! nayaaa.!
btw ritu quiz Law245 aku dpt 40/50.!
OMG!
1st time koottttt!!
hahahahahahahahaha..
tpi en!!
rmai dpt markah rendah pahtu lecturer xnak kire quiz yg nih.!
sengal ubi.!
penat aku usahaaaaa!
huhuhuhuhu.
xper2... redhoo redhoo.!
huhuhu

Sok aku nak menjelajah BUKIT BAUK.!
masuk nih dah kali ke 3 aku naekkk!!
huhuhu..
1st time kesatriaan sem1.
2nd time kem jati diri.
nih paling terbaek sbb kitorg naek bukit tengah2 malam,
giler xpenat kalu naek malam2.!!
sejuk, nyaman, gelapp, & die ade..
hahahahhaa..'
i lioke i liokee.!!
sok xtaw ah cmner..
lamer giler x eksesais nih..
maw termengah2 akuuu..
huhuhhuhuhu..
bak kate joe, "xpa2, biar sihat sikit."
WTH!
huhuhu..



tue jer la kottt aku nak cakap pepagi buta nihh..
dah nak tgh ary dah punn.
PANASSS..!!!
aku bru jer bangunn.
hahahaha..
eyh, smlam tido lwt keyh!
hahahaha..
papai papai papai.!!

No comments:

Post a Comment